Foretaksinformasjon
Cura Di Automobile.
Org. nr.: 912 767 965.

Kontaktdetaljer:
Solvollvegen 4
7046 TRONDHEIM

Telefon: 951 26 584
E-Post: finn@kamikaze-collection.no

Produktinformasjon og pris
Selger bilpleieprodukter

Priser
Alle priser er i norske kroner og vises både inklusive og eksklusive merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som utgifter til porto, frakt m.m.
Forbehold
Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!
Salgs- og leveringsbetingelser
Ekspedering av ordre
Når vi mottar din bestilling, bekrefter vi ordren og du får automatisk tilsendt en ordrebekreftelse. Les nøye gjennom ordrebekreftelsen og undersøk at den stemmer med bestillingen. Hvis noe ikke stemmer, ta kontakt med oss enten via epost eller telefon, så løser vi problemet.
Leveranse
Vanligvis vil varene sendes fra oss 3 virkedager etter at ordren er mottatt. Dersom det er tomt for en vare vil du få beskjed skriftlig per e-post.
Frakt
Vi benytter Klimanøytral Servicepakke eller Minipakke. Får ikke bestillingen din plass i postkassen, vil den bli sendt til nærmeste postkontor. Vi forbeholder oss retten til å gjøre om valgt metode hvis denne ikke passer. Bestillinger gjort med Servicepakke vil være sporbar og leveres til det valgte postkontoret. Du mottar en SMS og/eller hentelappe når sendingen har ankommet postkontoret. Normal leveringstid: 2-6 virkedager fra pakken er sendt fra oss. Kostnader forbundet med frakt er 79kr

Betaling
Vi krever betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra oss til kunden.

Personopplysninger
Cura Di Automobile behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

Klarna Faktura
I samarbeid med Klarna, tilbyr vi Klarna faktura. Når du handler på faktura med Klarna, får du alltid varene dine hjem før du betaler. Benytter du Klarna som betalingsmåte får du hjem dine varer før du betaler. Faktura mottas med 14 dagers betalingsfrist. Dersom du velger å betale med Klarna kommer det en fakturaavgift på 29 kroner i tillegg. Fakturaen får du tilsendt til den mailadressen som er oppgitt på ordren din. Du kan kun bestille til din folkeregistrerte adresse når du velger faktura eller delbetaling og du må være minimum 18 år for å bestille. Ved kredittkjøp blir det foretatt en kredittsjekk av deg som kunde. Ved manglende betaling sendes skriftlig varsel om inkasso. Overholdes ikke denne fristen vil inkasso bli iverksatt. Hvis du oppdager feil ved fakturaen, vennligst kontakt Klarna på www.klarna.no eller på tlf. 21 01 89 90.
Dersom du har oppgitt feil epostadresse og ikke mottar faktura på mail, er det ditt ansvar å dekke eventuelle gebyrer som oppstår av denne feilen.
Klarna Delbetaling
I samarbeid med Klarna tilbyr vi delbetaling med konto, som gir deg muligheten til selv å velge hvor mye du betaler hver måned. Du får alltid varen før du betaler, og du behøver ikke å gi ut bankkortopplysninger. Det foretas en kredittsjekk på personnummeret ditt som brukes for å kontrollere om kjøpet godkjennes. Beskjeden får du rett etter at vi har bekreftet bestillingen din. Alle kjøp som er gjort samme måned samles på en faktura som sendes til din folkeregistrerte adresse månedlig. En fakturaavgift på kr 45,- uansett antall kjøp.
Les mer om delbetaling her: https://www.klarna.com/no/selg-klarna/klarna-konto for å se fullstendige vilkår for Klarna Faktura/Delbetaling
Dersom du har spørsmål om din faktura kan du enkelt ta direkte kontakt med Klarna på www.klarna.no eller på tlf. 21 01 89 90.
Mer informasjon finner du på Klarna sine nettsider.

Rutiner for retur av varer
Avbestilling
Dersom du ønsker å avbestille varene ta kontakt så fort som mulig, er varen sendt fra oss vil du bli belastet returfrakt.
Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Cura Di Automobile skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Cura Di Automobile vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven). Selgers ansvar er begrenset til varens verdi, og under ingen omstendighet kan erstatning kreves for følgeskader eller andre typer avledende krav. Gjelder reklamasjonen transportskader skal reklamasjon skje til fraktfører ved mottakstilfellet og må dokumenteres ved påtegning på fraktbrev/dokument.

Angrerett
I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettsskjema (som lå vedlagt i forsendelsen), du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto. Se utfyllende informasjon på angrerettsskjemaet.
Dersom kjøper ikke har mottatt angreskjema skriftlig på papir eller på annet varig medium (f.eks. e-post, CD eller DVD), utvides angrefristen til 3 måneder. Angreskjemaet skal være ferdig utfylt med Cura Di Automobile informasjon når skjemaet mottas. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.

For flere tips og råd, se:
www.forbrukerombudet.no
www.forbrukerportalen.no
www.lovdata.no